Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

I Am the Flow, deel 1

Een bijzondere dag zou het worden. Gelukkig konden we vandaag wat later opstaan en later vertrekken. We volgden de Yellow River (Huang He) om de 108 Pagodes (stoepa's) inQingtongxia (nabij Yinchuan)te bereiken, eerstanderhalf met de bus rijden en dan een klein stukje met de (speed)boot over het water. Bij de 108 pagodes aangekomen kregen we les in tolerantie en spontaan meegaan met wat er op dat moment zich aandient, en je niet strak vast-houden aan het plan.

We waren de eersten en de enigen bij de pagodes. Maar na een tijdje kwam er een groep chinezen waarbij de reisleider tegenwoordig zo'n headset op heeft met een speaker zodat iedereen kan horen wat de reisleider zegt. Die speakertjes kunneneen vrij luidgeluid produceren als je elkaar in geluid wil overtreffen

Undecided
. Hoe zou het in de zomerzijn als er meerdere groepen bij de pagodes waren?
Undecided
Surprised
Nu waren wij dus als enigen boven, en die andere groep kwam erbij. Met hun geluidkastmaakte de reisleidster op auditief niveauruimte voor zichzelf terwijl dat eigenlijk niet nodig was. Dat moet je niet bij Hari doen. Hari Das Baba pakte zijn in Beijing nieuw gekochte Tibetaanse hoorn en blies zoals een alpenhoorn kan klinken de vrouw tot stilte.

Later vertelde Haridas:

'Het is gewoon een kosmisch bekokstoving: we mochten ons werk niet daarbovendoen. Een ander aspect daarvan is dat deze dingen ons assisteren om tolerantte zijn, om in je kracht te komen en spontaan te reageren op de dingen die gedaan moeten worden. Op een bepaald niveau ben ik nog steeds bezig om de vaardigheid van tolerantie te leren. Maar mijn innerlijk kind is tamelijk ondeugend. Dus met dat aspect moet ook rekening gehouden worden.'

'Dusga rustigzitten, open jeharten en dan ga ik de stoepa op de top activeren. Dan komt de energie van de stoepa naar beneden.

Voordat we de activaties gaan doen, roep ik de energie van alle Boeddha's aan en alle compassievolle en ondersteunende moederenergieën, Tara's, en zo voort. En ik roep ook de energie van de toekomstige boeddha, de ware Maitreya aan. Ik vraag de energie uit de tempel vanaf de stoepa op de top te stromen. We activeren de stoepa, activate, activate, activate.

.....

Als de energie naar beneden komt, activeert het de rest van de stoepa's.Alle informaties in alle coderingen worden in hen gecodeerd. Ik vraag in overeenstemming met de wil van je I Am, God's wil en de wil van de Boeddha, dat de informatie coderingen van compassie, goddelijke liefde, juist denken en juiste gedachten worden geactiveerd in onze harten en in onze geesten.

.....

Nu vraag ik de compassievolle moeder naar voren te komen en elk hart en elk hoofd aan te raken. En ik vraag de compassievolle vader, de compassievolle Boeddha meteen na haar te komenzodat ook hij onze harten en hoofden aankan raken. En als ik zeg 'hoofden aanraken' bedoel ik niet alleen de bovenkant van onze hoofden, maar ook binnenin onze hoofden, waar wede illussie vast houden van wat we zijn, dat weniet-compassievol voor onszelf en de creatie zijn.

.....

We danken de Boeddha's, de moeder, de heilige moeder. Breng je aandacht gewoon weer naar deze dimensionele realtieit.....'

Reacties

Reacties

Dancing Cloud

Dank , voor het vertalen en ons mee laten genieten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!