Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

De Grote Verandering

Met het vliegtuig zijn we naar Yinchuan gevlogen, ongeveer anderhalf uur vliegen van Beijing naar de provincie Yinshua. In Yinchuan zijn we na de lunch direct naar de Chinese piramides gereden om ons voor te bereiden op dediverse clearings enactivaties. Deze clearings en activaties zijnbijzonder belangrijk voor plaatsen zoals deze omdatde piramedes vanwege hun geometrische vorm zorgen dat deze plaatsenhogervibreren dan andere plaatsen.

Voor we naar de graftombe gingen, hebben we enkelefeitelijke informatie in het nabijgelegen museum gekregen. Ik kreeg echter bij binnenkomst (ook al toen we op het vliegveld landden) een zwaar gevoel, ik wilde niet meer blijven, ik werd erg onrustig. Omdat ik enkele supergrote schilderijen had gespot, was dat mijn enige doel voor mijn bezoek aan het museum. Maar ook bij de schilderijen, wilde ik zo snel mogelijk weg.

Later hoorde ik iemand zeggen dat ook zij lasthad van de zware energiedie in dat gebouw rondhing.

Met zijn allen gingen we richting de graftombes. Met Hari voorop liepen we als 1 organismein een wervelende rij naar de graftombe. Hoe dichter we bij de graftombe kwamen, hoe langzamer het tempo, hoe meer weals1 wezen waren.

Voor de graftombe zijn we in een vortex gaan staan en hebben we de vortex gesloten.Nadat we de vortex hadden gesloten, werden we geïnstrueerd om aandacht te besteden aan onze voeten en aan de ruimte boven ons hoofd. Terwijl ik mijn aandacht aan de beide plekken gaf, merkte ik dat de energie te hoog was zodat ik begon te tollen alsof ik duizelig was. Later hoorde ik dat er meerdere mensen last hadden van deze duizeligheid.

Toen de energie gegrond was, vroeg Hari onze uniekheid, onze persoonlijke originele dna-coderingen in de vortex te gronden. Op die manier werd de vortex door een nieuwe hogere energie geactiveerd.

Daarna gingen we een paartientallen meters verderop de meditatie doen.

Tijdens de meditatie vertelde Haridas ons dat wanneer er bloedvergieten was geweest van mensen of van dieren,deherinnering van hetbloedvergieten via het bloed in de aarderaster wordtopgeslagen. Herinneringen vanemoties dieontstaan zijndoor de shock van hetdirect doodgaanzoals verbazing, pijn, lijden, onbegrip, woede,het bewustzijn van het verlies van leven, etc. kunnen dus energetisch blijven bestaan.Die herinneringen zijn nu gezuiverd door alle herinneringen compassie en vergeving te brengen. Daarna brachten we compassie en vergeving aan alle zielen, door ze te vragen met de lift van de vortexéén te worden met de Bron. Daarna brachten we compassie en vergeving aan het land met een oppervlakte van 200 tot 400vierkante kilometer. En we eindigden methet vasthoudenvandeze vibratie.

Later sprak ik er nog met Haridas over de activatie. Niet dat er iets over de activatie te zeggen viel, maar ik weet nu wat de mogelijkheden zijn. We zijn begonnen!!! Morgen gaan we nog een activatie doen en nemen we het vliegtuig voor nieuwe verrassingen.

Met vele hartelijke en lieve dank aan Marie-France.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!