Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

Het Begin

Vandaag starten we aldus onze China Tour. Dit doen we door naar de Hemelse Tuinen te gaan, een enorm park met verschillende 'tuinen' zodat buren, vrienden, familie, lotgenoten en andere verwanten met elkaar kunnen sporten, beoefenen, uitwisselen of gewoon plezier hebben.

We beginnen vroeg zodat we een kijkje kunnen nemen bij de Tai Chi beoefenaarsen de manier waarop ze met energie werken. Op deze manier proeven we de sfeer van de Hemelse Tuinen een beetje.

Daarna lopen we naar een eigen 'tuintje' zodat we de eerste meditatie kunnen doen. Hari verwelkomt ons en doet een beetje uit de doeken wat we kunnen verwachten van deze reis. 'De veranderingen die staan te wachten zijn niet alleenop Moeder Aarde maarook opjou van invloed. Wees voorbereid. Dit is geen dreiging; dit is een belofte: als je van deze reis terugkomt, ben je aan vakantie toe.'

Laughing
De eerste meditatie gaat over Harmonie en Balans en doen we met meester Lao Tse.

'Hallo, Ik Ben Lao Tse. Welkom in mijn geboorteland China. Welkom in de Hemelse Tuinen van Beijing. We zijn in de Hemelse Tuinen van Beijing om de China Tour te beginnen met een meditatie over Harmonie en Balans. Zoals je wel weetwordt de China Tour gehouden in het kader van planetaire service, maardeze touris zeker ookeen service voor je individuele Zelven.

Laten we beginnen om Harmonie en Balans binnen te brengen in onze individuele zelven door de mannelijke en vrouwelijke energieën te balanceren. De mannen kunnen hun mannelijke energieën meer balanceren en de vrouwen hun vrouwelijke.Aan je linkerkant zit de vrouwelijke energie, aan de rechterkant zit je mannelijke energie. Zie, voel, beeld je in of sta toe dat de twee energieën, de mannelijke en de vrouwelijke, nu met elkaar gaan integreren. Net als het symbool of logo van de geneeskunde, of de kundalini-slangen, of de dubbele helix van twee dna-strengen.

Laat de integratie door al je chakra's gaan, vergeet niet de aardester, de chakra onder je voeten, helemaal door naar boven.......... tot het de 7e, de kruinchakra, uitgaat.

Stel je nu voor dat er in je solar plexus een vuur begint te branden. Laat het vuur je lichaam opwarmen, de kou die je nu voelt, is niet meer. Laat het vuur je extremiteiten vullen zodat je wordt opgewarmd door het vuur.

Zoals je weet kan het vuur ook dingen verbranden. Dus laat het vuur alles verbranden die je weerhoudenom in je eigen kracht te gaan staan. Ik geef je een aantal momenten om dit nu te doen.

......................

Nu heb ik een uitnodiging. Ik wil je uitnodigen om de hemel op aardete komen brengen. We zijn nu in de Hemelse Tuinen. Moeder Aarde is de hemel. Erbestaat een misvatting over wat en waar de hemel is. De hemel is niet ergens anders. Ga het daar ook niet zoeken. De hemel is in je hart. De hemel is altijd in je hart, en altijd ook geweest. De hemel is de liefde die je bent, en dat uit kunnen stralen. Dan ben je in de hemel en heb je de hemel naar aarde gebracht. Het is zo simpel. Ik nodig je dus hierbij uit om met je aandachtnaar je thymus te gaan, de hogere hartchakra. Zie je hogere hartchakra als de hemel. Spreid de hemel uit in je lichaam en spreid het daarna uit naar de planeet.

Ik laat je even alleen om de hemel op aarde te kunnen zijn........

...............

Dit was de eerste meditatie van de China Tour. Erzal gedurende de tour nog veel gebeuren. We gaan op avontuur. Elke ervaring is een avontuur.Als we zo direct naarhet Tia'an men Plein, Het Plein van de Hemelse Vredegaan, zullenwe ons daar gaanverspreiden omzeer discreet ons werk te doen.Laat de opkomende energieën dan toe en voel het tot onder in de Aardester.

Namasté.'

Meditatie door Hari Das Baba, vrije vertaling Esther, met dank aan Marie-France Jorais.

Sonja

Prachtig Esther, bedankt voor het delen!