Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

Op tijd

Mijn I Am Presence is altijd aanwezig en zorgt goed voor me. Mijn I Am Presence zorgt dat ik niet in de problemen kom. Het kan er voor zorgen dat de tijd stil staat (!)(

Surprised
). Of het kan er voor zorgen dat mensen, dingen of situaties mijn haastige tempo afremmen en dus de tijd versnellen (!)(
Surprised
Surprised
). Het zorgt ervoor dat de synchroniciteit in mijn wereld werkt! Het zorgt ervoor dat ik dankbaar ben en dat het leven weer zinvol en betekenisvol is.

Eigenlijk had ik net te weinig tijd om mijn laatste 'dingetjes' te regelen. Boodschappen doen, reisverzekering uitbreiden, extra geld pinnen om te wisselen, controleren of er genoeg op mijn ov-chip stond, knoop aan mijn jasje naaien, vuilnis verzamelen en wegbrengen, koffer sluiten waarvan de sleutel nog zoek was....

Kortom, voor dit alles had ik slechts twee uur de tijd. Wie moet er nu zo kort voor vertrek nog zoveel regelen? Ik stelde mezelf al op een half uur vertraging in, en dan kon ik ruim op tijd bij de 'gate' zijn voor mijn 17 uur vlucht naar München. Dacht ik.

Ondanks dat mensen in de winkel en bij de pinautomaat mijn tempo vertraagden ('schiet op, schiet op!'), en ondanks dat ik nog zoveel dingen had te doen, leek de tijd niet meer tevoelen zoals ik het normaal ervaarde. Het was vreemd om precies op tijd te zijn voor de bus die er net aan kwam rijden, terwijl ik zeker wist dat ikdie niet meer kon halen. Het was vreemd om een kwartier te vroeg in een vrij lege trein te zitten, terwijl ik gewend ben de trein op het nippertje te halen. En het was nog vreemder wat er toen daarna op Schiphol gebeurde.

Omdat ik ruim in de tijd zat, slenterde ik naar de incheck-balie voor die éne koffer.Er waren nauwelijks vroege medereizigers, dus ik was zo aan de beurt.Toende grondstewardess mijn gegevens controleerde,schrok ze:ik was precies op tijd voor mijn nieuw vervroegde vlucht; ik had geen minuut te verliezen. Mijn vlucht van 17 uur was gecanceled en ik moest de eerst volgende vlucht nemen, die vanwege de mist in München ruim een uur vertraging had opgelopen. Ik kon nog netmee als ik langs Security ging.

Ik zag alleen dikke rijen mensenvan wel 15 meter lang, een plek vol met mensen gepakt.... welke security? ..... Met haar hulp mocht ik de ellelange rij vermijden..... En zo kon ik de eerdere vlucht van13 uur naar München pakken.

En zo heeft mijn I Am Presence er voor gezorgd dat ik overal PRECIES op tijd kwam.

Als ik deze vlucht niet had kunnen nemen, doordat ik bijv. pas de volgende trein had genomen, dan had ik mijn vlucht naar Beijing gemist, en had ik een dag later moeten vertrekken.....

En dan was ik nu niet waar ik wilde zijn: in China!

Morgen zal de China Tour 'officieel' beginnen. Ik heb Hari Das nog niet gezien vandaag, wel een paar andere medetourgangers. Ik heb er helemaal zin in en ben benieuwd watons allemaal te wachten staat.

O ja, ik heb hullp nodig. Maak de volgende zin af.... China, het land van de .....???

Reacties

Reacties

Dancing Cloud

het land van Kwan Yin!

yvonne

Fijn dat je goed (en op tijd!) bent aangekomen. Geniet er maar van. groeten,

Henk Verzellenberg

Fijn dat je I AM zo goed met je "meeleeft" en je de juiste weg doet bewandelen.
Verheug me op verdere berichten, ben voorzichtig en luister naar je I Am PRESENCE.
Hartelijke groetjes aan alle deelnemers.
Henk Verzellenberg

Sjouk

China, bij mij komt als eerste op; geboorteregulatie door de overheid...

Fijn dat je goed bent aangekomen Esther! En zo te lezen al een hele bijzondere eerste dag. Je schrijft inderdaad pakkend...

Warme groet aan allen,
Sjouk

Laura Tan

Mooi dat je goed aangekomen bent in China.
Geniet de omgeving en de situatie daar.
China is het land van mooi natuur, mooi mensen met eeuwen oude beshaving

Jacob De Kreij

Fijn dat je goed ben aangekomen.

China, te veel mensen, te vol.

Love & Light voor jullie allen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!