Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

De koffer inpakken

Vandaag is de dag van vertrek. Ik werd wakker met mijn I AM Presence vertellend dat ik moest schrijven over het inpakken van mijn koffer. Eerlijk toegegeven, het is wel een beetje anders dan anders gegaan.

In de eerste plaats heb ik geen idee waar we naar toe gaan. De enige informatie die ik had staat in mijn profiel (klik hierboven).Misschien ook mijn eigen 'schuld' dat ik niet naar het programma heb gevraagd, maar een deel van mij wilde het ook niet weten. Ik wil het avontuur aangaan. Niet weten wat mij te wachten staat en GO WITH THE FLOW.

Maar ja, als je dan je koffer moet inpakken, wat neem je dan mee? Om énige informatie te hebben heb ik de weersverwachtingen van China opgezocht. Oeff... in Beijing is het net als hier rond de 12 graden. Maar in het zuiden is het wel 25 graden. Elders was het 18 graden. Waar gaan we nu heen? Neem ik zomerkleren of winterkleren mee?

Gelukkig herinnerde ik me dat ikeen brief had gekregen van Delphine, de vrouw van Hari Das. 'Our agent, Mark, tells us to bring warm clothes. We are going to go in different parts of the country where it can be very cold. In addition to that, this year is rather unpredictable as to the weather, so expect anything.' Oké, ik kan alles verwachten.....maar wat moet ik nu meenemen dan?

Ah, nog een regeltje wat me kan helpen: 'In addition to a warm and weatherproof coat, do not forget to take some clothes that you can put on or take off, in layers. Also, bring some waterproof shoes.' Waterschoenen? Laarzen? Snowboots?

Toen ik klein was, heb ikhet een vriendinnetje zien doen. 'Dit of dit... of toch dit? of nee, beter dit... Of toch dit?' Het vertwijfelende, het onzekere, het chaotische, het vurige..... ik vond het wel grappig en heb het 'overgenomen'. Op een dag ben ik het gewoon gaan doen. Vandaag heb ik ervaren dat het niet handig is. Het is zelfs gekmakend.

Het enige wat ik nodig had was RUST............... en de stem van mijn I AM PRESENCE.

Drie broeken? Ja.

Warme thermobroek mee? Ja.

Lange sjaal of korte sjaal? Korte sjaal.

Laarzen of snowboots? Snowboots.

1 t-shirt, 2 t-shirts, 3 t-shirts? 3 lange shirts met lange mouwen.

Die ene hééééle langewarme trui? Nee, die niet.

...............................

Zo, mijn koffer is gepakt. Nog de laatste dingetjes regelen, en dan vertrek ik.

Reacties

Reacties

Dancing Cloud

Wens je een hele fijne reis!

Jacob De Kreij

Ook ik wens jouw en je mede reisgenoten een hele mooie en fijne reis toe, ik dank je bij voorbaat Ester, dat je de achterblijvers op de hoogte steld van je reisevaringen.
Love & Light Jacob De Kreij

Sjouk

Hey Esther!
Wat ontzettend leuk dat je deze reislog bijhoudt.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring en reis graag een beetje met jullie mee! Dankjewel voor het bieden van deze mogelijkheid...
Wens je een hele inspirerende en goede reis!

Warme groet,
Sjoukje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!