Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

Een Spirituele Reis

Hallo allemaal, bekenden en onbekenden, van harte welkom,

Het is een paar dagen voor vertrek en ik denk na over de reis, hoe die zal verlopen, waarom ik eigenlijk meega, wat ik allemaal nodig heben wat me zo'n beetjete wachten staat. Niet zo lang geleden heb ik de reis van mijn leven gemaakt en dat was een spirituele reis. Waarom was diereis de reisvan mijn leven? Omdat ik dingen heb beleefd waarvan ik niet wist dat ik diemee kon maken. Ik ben in situaties terechtgekomen waarvoor ik ben gewaarschuwd, waar anderenangstig voor waren of juist hun bewondering voor toonden. Ik ben in situaties terecht gekomenwaar ik vooral op mezelf moest vertrouwen. En toen wist ik, toen heb ik leren discrimineren, toen is mijn onderscheidingsvermogenverscherpt. En toenheb ik mezelf heel goed leren kennen. Ik kan op mezelf vertrouwen, ik weet het verschil tussen goed en kwaad.Écht het verschil tussen goed en kwaad.Daarom.... een spirituele reis.

Wilde ik dat weer meemaken?

Een hartgrondige en volmondige'ja' hoor ik mezelf zeggen.Watverwacht ik dan van een spirituele reisen waarom ga ik eigenlijk mee? Even voor de duidelijkheid, de I Am Presence en zelfs mijn Monade spelen eenzeer belangrijkerol in mijn leven. Dat ik nu de dingen doe die ik doe, de mensen kendie ik ken,heb ik allemaal te danken aan mijn spirituele, goddelijke delen. Als het nodig is, zeg ik of doe ik dingenwaarvan ik zelf niet wist dat ik dat wist of wilde. Soms sta ik met verbazing naar mezelf te luisteren.En soms hebikzondergoed te realiseren watik doe, me al ingeschreven voor een reis naar China!

Dus als ik aan een reis begin met Hari Das Baba... wil ik weten:waarom?

(Mijn I Am Presence grinnikt alleen maar 'You'll see'.)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!