Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

Het Graf van de Keizerin

Ik ben inmiddels thuis.Het is nu woensdag 30 november 5 uur in de ochtend en ik heb last van een enorme jetlag. Ik lig vroeg op bed (7 à 8 uur 's avonds), maar ben al om 2 uur 's nachts wakker. Omdat ik toch klaarwakker ben, schrijf ik hierbij mijn laatste woorden over mijn spirituele reis door China. Daarnaast zijn de meeste foto's inmiddels geüpload. Ik zal nog enige wijzigingen aan brengen in het fotomateriaal, maar verder geen belangrijke zaken. Het is tijd om de zaak af te ronden, hoewel het energetische deel voor altijd door blijft gaan.

Ik wil iedereen bedanken voor jullie warme interesse enbelangstelling voor deze reis. Ook vanuit Finland, Schotland, Frankrijk, Bulgarije, Verenigde Staten, Brazilië en Zuid-Afrikaheeft menmet interesse de reis door China gevolgd, wetende welk belangrijk werk er is verricht voor de mensheid van deze planeet, maar ook voor het universum en het heelal, en verder en 'beyond'. Dus mijn dank gaat uit naar iedereen die de energie heeft vastgehouden om deze reis zo goed mogelijk te laten verlopen. Dank, dank, dank. Er zal nog veel meer energetisch werk verricht gaan en moetenworden,maar of ik erbij zal zijn..... de tijd zal het leren.

Onderstaand bericht is het bericht dat ik na 4 uur werk had geschreven, maar datmet één klik op verzenden, het heelal inverdween.

Geniet van de laatste meditatie. Shamballa On!

20 november 2011

Vandaag was een bijzondere dag. Niet alleen voelde ik me al veel beter door het innemen van een homeopathisch middel, ik mocht ook nog eens flink wat loslaten, ontvangen en activeren.

Een dag om in je kracht te gaan staan, met zoveel power om je heen. Het was ook een bijzonder drukke dag. Eerst naar de Lama-tempel van Xian, dan naar een Jade-shop met allerlei producten gemaakt van jade, dan naar het Terracotta-leger, en dan naar het Graf van de Keizerin (waar we een activatie hebben gedaan). Het was ook een dag om dingen die me stoorden kenbaar te maken en te kijken wat er zou gaan gebeurenwaarna het misschien opgelost kon worden. Daarna zijn we naar het Xian Dynasty Dance Show geweestwaar wevan allerlei Chinese dansen konden genieten om tot slot de dag te eindigen met een dumpling-'festival'. Allerlei soorten dumplings, soort pasteitjes gevuld met diverse producten en combinaties van producten, werden ons aan de lopende band geserveerd. Het lukte me gelukkig niet meer om me helemaal vol en klem te eten, dus na 3 dumplings had ik hetconcept van een dumplingwel begrepen.

De meditatie bij het Graf van de Keizerin (The Empress' Tomb) in Zhangjiawan is de voorbereiding voor het grote werk morgen bij de Grote Witte Piramide (Great White Piramide). De legende vertelt dat ze kwik verzamelde omdat het een verjongende effect zou hebben ofmet andere woorden, dat het het ascensieproces zou versnellen. Men heeft hier metingen verricht en inderdaad een hoog gehalte aan kwik gevonden, waarna men heeft besloten het graf niet te openen. Maar dat kan natuurlijk een cover-up zijn.

Sluit je ogen. Neem een paar diepe ademhalingen. We gaan een meditatie doen met .... Padmasambhava. Je merkte dat ik een momentje twijfelde, om te zien wie voorrang zou krijgen. Dat komt omdat iemand vanmorgen bij de tempel in de stad tegen me zei dat Padmasambhava ons vanaf het begin volgt.

Goedemiddag, ik ben het wezen bekend als Padmasambhava. En hoewel we niet bij een boeddhistische tempel zijn, ben ik hier om te zien of ik jullie in je hart het concept kan over brengen dat je eigenlijk voor eeuwig bent. Voor degene die niet weten wie ik ben, ik ben de indiase yogi die de leer van Boeddha naar dit deel van de wereld heeft gebracht. En ik zal ook zeggen dat ik jullie op deze reis van zuiveringen, liefde en licht in je voetstappen aan het volgen ben. Je weet dat er alleen een klein aantal van jullie hier zijn vanwege het simpele feit dat er veel gereisd wordt en veel werk verzet moet worden, en als er meer van jullie zijn, wordt dat wat moeilijker. Ook zijn jullie geïnformeerd dat elk van jullie iets in jullie DNA hebben die de stukjes van de puzzel vormen voor alle plaatsen die we gaan bezoeken. Het is ook belangrijk om je te realiseren dat elk van jullie zijn ... we zullen het woord 'gekozen' niet gebruiken... maar gedirigeerd door jullie Goddelijke Zelven om deel te nemen aan deze reis.

De voorgenoemde reden van de DNA-coderingen is er één, maar de tweede reden is dat zodra de informatie ook in jullie is geactiveerd, dat je ook de informatie zal overdragen op iedereen met wie je in contact komt tijdens je reizen in je dagelijkse leven. Wat er dan gebeurt is dat de informatie ook in het aarderaster terecht komt en dat het ook in het collectieve bewustzijn kan stromen en dat anderen van de mensheid ook toegang krijgen tot deze informatie.

Nu hebben jullie wat achtergrondinformatie over jullie reis gekregen. Dus nu zullen we doorgaan met onze activiteiten. We zijn hier vanwege drie dingen. De eerste is vanwege het activeren van het grid (het raster) rondom de piramide die achter jullie staat, maar die je nu niet kunt zien door de bladeren van de bomen en die soms zelfs niet te herkennen is. Deze piramide is van origine gebouwd als een graf. Het is door toevoeging van bepaalde elementen van Planeet Aarde zo geconstrueerd dat het als een multidimensionele poort functioneert. Naast dat het een multidimensionele poort is, is het ook een intergalactische poort. En daarnaast werkt het ook multi-universeel. Dit is dus een systeem zoals je begrijpt waardoor deze plek een erg bruikbare plek is. De keizer die dit heeft gebouwd, heeft begrepen dat jullie menselijke wezens zijn die eigenlijk eeuwig zijn, hoewel we niet eeuwig in dit lichaam leven.

En wat we realiseerden is dat het alleen nodig is om je te herinneren wat 'voor eeuwig' betekent. Je hoeft alleen naar binnen te kijken om alles te kunnen begrijpen. Mijn channel vertelt jullie vaak dat je verder moet gaan dan je mentale geest en de concepten die je daar vormt. En de mentale concepten van eeuwig bewustzijn, eeuwig begrijpen en eeuwig leven, dat zijn mentale ideeën die van toepassing zijn in deze situatie. Alleen vanuit je hart weet je hier alles van. En nog een keer, het is geen weten van de geest. Weet je nog, verlichting is geen geestestoestand, het is een manier van Zijn. En het Zijn gaat verder dan het denken. De geest is alleen in staat om driedimensionale dingen te begrijpen. Dus mijn meditatie met jullie is om te zien of ik je kan assisteren in het naar binnenkeren in jezelfen om daar het hele universum te kunnen zien en verder dan dat.

Dus jullie zijn gevraagd om goed te ademen en om je harten te openen. Zoals gewoonlijk vragen we jullie om de energie van goddelijke liefde gewoon toe te staandoor je heen te laten stromen. Op dit moment ga ik om ons heen een energievortex openen om je te assisteren in het binnenbrengen van de liefdesenergie. Soms kun je denken 'oh, als ik misschien toegang tot de multidimensionele realteit of de intergalactische realiteiten kan krijgen, kan ik de energie of iets anderskrijgen die me naar 'vrijheid'katapuliseert.' Eigenlijk wil ik jullie vriendelijk informeren dat deze energieën die jullie zoeken vanuit andere dimensies of andere galaxies of andere universa niets minder zijn dan 'een uitgebreidere versie' van de Goddelijkheid van de Bron van Creatie.

We gaan nu verder met het gronden van 'de interdimensionale goddelijkheid'. We vragen je nu om een paar minuten rustig te zitten.

En nu brengen we in elk individu in overeenstemming met de wil van je I Am Presence, de Goddelijke Zelf van God, een intergalactische goddelijkheidsenergie. Deze intergalactische goddelijkheid is op elk persoon individueel afgestemd.

Ik ga de andere delen van jezelf die in deze intergalactische realiteiten bestaan vragen je te ondersteunen om deze energie te ontvangen. In plaats van naar buiten te stralen vanuit jullie harten, wil ik jevragen de richting te veranderen, zodat het naar je zelf kan stralen. Laat de energie alle plaatsen van alle structuren van je lichaam opvullen.

Terwijl je toestaat dat deze Goddelijkheid in je binnenstroomt, wil ik een suggestie doen wat je met je geest kunt doen. Je kunt je voorstellen dat je door je hartchakra kijkt en je je Ware Zelf ziet, niet alleen de zelf van het fysieke lichaam, maar ook de ziel, de Hogere Zelf, je I Am en de Goddelijke Zelf. Zie in je fysieke lichaam dat je eigenlijk de Boeddha bent, en dat de Boeddha binnen in je is. Onthoud dat elk menselijk wezen, eigenlijk elk wezen in deze creatie, ook een Boeddha is. Dat is wat Sakyamuni Boeddha zich realiseerde door in zichzelf te kijken. Dat is het basisbeginsel van al zijn leringen. Nu je de Boeddha in jezelf kunt zien en ziet dat je de Boeddha bent, kun je de lachende Boeddha zijn, de serene Boeddha. Welk aspect van de Boeddha je ook maar wilt zijn, kun je zijn. Maar ik wil je voorstellen om álle aspecten van de Boeddha in jezelf te manifesteren en dan zul je compleet zijn. Waarom zou je maar één of twee aspecten zijn, als je alles kunt zijn?

Nu we deze energie hebben binnen laten komen, heeft binnen in je de realisatie van de volledige Boeddha plaats gevonden. Open je hart, en leg het in het midden van de vortex. En als je het in het midden van de vortex legt, zal het naar beneden stromen naar het hart van de kristal van Moeder Aarde. De energie zal daar gehouden worden tot het volgende deel van de activatie dat morgen plaats vindt. Elk en iedereen zal blijven ontvangen, want het is nodig om het volgende deel van de activatie te doen zodat het verder de rasterwerken in kan bewegen. Ik vraag je om rustig te blijven zitten, blijf ontvangen en blijf uitzenden. ......

Nu wil ik jullie informatie geven die je misschien zinvol vindt. Als je naar tempels gaat, dan zie je het beeld van de Boeddha. Vaak ga je dan op je knieën zitten of ga je op de grond liggen met in gedachten dat 'ik mezelf voor de voeten van de Boeddha neervlij'. Ik zeg niet dat dit niet het juiste is om te doen. Onthoud dat je leert om een menselijk wezen te zijn, dat je soms omhoog gehouden moet worden om te leren lopen. Het was niet fout, het is iets wat je moet oefenen zodat je volwassener wordt. Het gaat allemaal om begrip, vooruitgaan en doorgaan. Ik ga je nu vertellen dat je in plaats van te denken dat 'ikvoor de voeten van de Boeddha lig of kniel', je eigenlijk kunt zeggen 'de Boeddha is binnen in mij, de Boeddha is in mijn hart, Ik Ben de Boeddha'. Door dit te beoefenen zullen je onderbewuste, je emotionele lichaam en een klein percentage van je mentale brein begrijpen dat je in wezen alles bent. Je bent alles en alles ben jij. Geen afgescheidenheid. De Ene is de Ene. En de Ene is Alles. Laten we realiseren dat een ander deel, en weer een ander deel en weer een ander deel begrijpt dat je de Boeddha bent.

(De voorstelling die een veldje verderop staat, staat op het punt van beginnen. De presentator kondigt iets over de speakers aan.)

En net op tijd krijg je een uitdaging voor je kiezen 'zal ik doorgaan met het realiseren dat ik de Boeddha ben' of denk je 'ik kan niet doorgaan, want er is te veel lawaai'. Er is geen noodzaak tot concentratie; laat je geest je niet vertellen dat je je moet concentreren. Je hoeft het gebeuren alleen maarte accepteren. Dat is alles, en dat is eigenlijk niks hè? Wat voor soort probleem ga je nu weer creëren, nu dit gebeurt? Vasthouden....vasthouden....vasthouden.... de Intergalactische Goddelijkheid van de Boeddha van alle dingen die jij in wezen bent.

(Op dit moment start er een rustig, kalm muziekje.)

Zie je, nu spelen ze een muziekje om je te laten ontspannen...

....

We danken jullie voor je aandacht. Ik ga jullie nu verlaten om jezelf te zegenen. Wil je de zegeningen van de Boeddha? Als je jezelf zegent, onthoud dan, de Boeddha zit binnenin je. Met liefde zal ik nu vertrekken.

Reacties

Reacties

Dancing Cloud

Welkom thuis, Dank je Esther voor al je werk op alle niveau,s en voor het ons laten delen in j reis en meditaties

Mart en Kittie Lemmens

Hoi Esther, welkom thuis en bedankt voor het delen met ons en iedereen die dit wenste

Diny Adams

Esther, dank je voor dit geweldige reisverhaal en alle mooie foto's!!

Karin Peper

Esther, Welkom thuis !
Dank je voor het delen van zoveel verschillende aspecten van deze bijzondere reis. De foto's zijn echt heel erg mooi.

Peter

Dankjewel Esther voor het voorrecht met je mee te hebben mogen leven. Super!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!