Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

Attentie, attentie! Aandacht a.u.b.!

Na de meditatie op de heuvel konden we voor een dubbeltje (letterlijk)op de eerste rang naar een Shaolin demonstratie kijken. De meest indrukwekkende prestaties waren die van drie monniken die door hun energie te beheersen in staat waren onvoorstelbare dingen te doen. Eén monnik zette twee scherpe punten van tweehouten speren op zijn keel en kreeg de speren tot aan de grond gebogen zonder dat hij zichzelf verwondde. Een tweede monnik beheerste zijn energie zo, dat hij een ijzeren staaf op zijn hoofd kon slaan en hetin stukjes kon breken. En een derde monnik toonde ons hoe hij door energiebeheersing in één super-supersnelle beweging een speld door een glasplaatkon boren en een ballon kon kapot prikken die achter de glasplaat werd gehouden. Helaas knipperde ik net met mijn ogen en heb ikde hele actie gemist. Zo snel was hij!

Undecided

Na de demonstratie vonden we een grote rotsenpartij ergens op een ander grasveldjeom de laatste meditatie van de tourte doen.Inhet dolle enthousiasme van mijn innerlijk kindzag ik echter alleen een klimrotsuiteen grote mensen-speeltuin. Met één grote stap wilde ik mezelf op de rots drukken.Helaas gleed ik vande (te hoge) rots af en heb daarbij mijn scheenbeen bezeerd.Nu ik erover schrijf, voel ik de pijnlijke plek weer, dus 'delete' 'delete' 'delete'....

'We gaan de laatste meditatie doen. Het is een stiltemeditatie, maar er is een wezen aanwezig die al de hele middag tegen me loopt te praten. Hij wil iets tegen iedereen zeggen. Eigenlijk channel ik dit wezen normaal niet, maar ik laat hem binnen komen en geef hem gewoon het woord.

De channel gaat akkoord om mijn woorden door te geven. Ik ben bekend onder twee namen. Ik word vaak herkend als Ashtar, maar vaker als Commander Ashtar. Nu weten jullie dat de channel niet vaak de gelegenheid heeft om mij te laten spreken, hoewel ik wel heel vaak met hem communiceer, want hij is een deel van onze crew.

Ik heb jullie activiteiten geobserveerd van Beijing tot nu toe. Ik moet ook toegeven dat ik niet de enige ben die jullie volg. We hebben het Licht, de liefde en de toewijding die jullie in deze reis hebben gebracht gezien. Je zou kunnen denken dat mijn boodschap een 'schouderklopje' is, een schouderklopje om je trots te maken. De boodschap is echter niet het schouderklopje. De boodschap is een hartverwarmende dankbetuiging van iedereen hier, beter bekend als de Ashtar Command. Maar de Ashtar Command heeft natuurlijk niets te zeggen over de gehele creatie. We zijn eerder de opdrachtuitvoerders van Sananda. We dragen zorg voor alleen één aspect binnen jullie universum. Desalniettemin, onder mijn orde en onder de hogere orde van Sananda, hebben vele wezens het meesterschap bereikt waar jullie nog steeds stappen in aan het zetten zijn.

Ikzelf en anderen die betrokken zijn bij communicatie of in contact staan met verschillende soorten energie van vele galactische councils, vele intergalactische councils, vele universele councils en vele multi-universele councils, willen jullie een enorm 'dank je wel' en heel veel liefde sturen. We weten dat de reis vaak niet makkelijk is geweest, dat het geen 'wandelingetje in het park' is geweest. Je hebt je eigen ervaringen beleefd, net zoals je de activaties die besloten zaten in de Planetaire Dienstverlening op je eigen manier hebt beleefd. Desalniettemin zijn jullie open harten, aandacht en focus prijzenswaardig. Dit brengt me bij het volgende punt in mijn gesprek met jullie.

Eén van de redenen waarom we jullie naar deze plek hebben gebracht is zodat je zelf kunt zien wat een focus van de geest en het hart teweeg kan brengen. Misschien vraag je je in je geest af hoe deze wezens die jullie in de demonstratie hebben gezien, deze dingen kunnen doen, maar ze gebruiken dezelfde energieën waarmee jullie mee samenwerken in je activiteiten. Dit is ter illustratie om je te focussen, wat multidimensionele wezens en masters je vaker zeggen: 'Alsjeblieft, focus jezelf'. 'Heb aandacht.' We vragen je om meer aandacht te schenken dan je eerder hebt gedaan, om meer focus in je hart te brengen dan vroeger misschien. Je ziet wat je ermee kunt bereiken. En als je de intentie verspreid in een meer algemene zin, kun je nu misschien beter begrijpen als de channel spreekt over 'het veranderen van je realiteit'. Het is hetzelfde als wat jullie met de channel hebben meegemaakt, toen op het vliegveld. Dat was alleen maar iets kleins. Nu kun je zien dat je met verhoogde aandacht en focus je een meer algemene realiteit kunt veranderen. Het wordt nu écht voor jullie, nu je hebt gezien hoe deze wezens gebruik maken van energie.

Ik kan zeggen dat niemand van jullie huiswaarts keert als dezelfde persoon. Probeer niet terug te keren naar het verleden. Dat is niet mogelijk. Het enige wat voor jullie beschikbaar is, - en deze informatie is vele keren op jullie overgebracht,- is de magie van het moment van het nu. En in de magie van het moment van het nu zal je je realiseren dat alles in je hart transcendeert. Alles is in constante verandering en de enige manier om in je hart te kunnen blijven is om met de verandering mee te stromen. En in elk moment in tijd en ruimte bestaat het geheel van de creatie. Je hebt de keuze in liefde of geen liefde. Elk moment is een magisch moment vol liefde, blijdschap, gemak en gratie. De keuze is aan jou, ik ben hier alleen om je er aan te herinneren. Dus mijn broeders en zuster, of 'groundcrew', ik zal je niet langer in de kou laten. We hebben veel gebruik gemaakt van de channel de afgelopen dagen. Het is ook nodig om zorg te dragen voor het energiesysteem van alle wezens. Natuurlijk zeg ik dit met lichtheid in mijn stem en lichtheid in mijn hart. We zullen zijn systeem weer nodig hebben en daarom willen we het niet opbranden of vernietigen. Het is dus met een groot lichtheid in mijn hart en lichtheid in mijn hele wezen, dat ik je allemaal een warm vaarwel zeg. En in de energie van vaarwel zit een grote felicitatie besloten voor jullie prestatie. Ik ben Ashtar, einde van de communicatie.

Nu hebben we ons laatste gronding hier. Ik wil alle codexen aanroepen, alle informatie's en alle activitaties die we tot nu toe hebben ontvangen. Ik ga ze nu binnenbrengen en ze consolideren in ons energiesystemen, daarna in deze stenen waar we nu op zitten en daarna in het energiesysteem van de Creatie, en in alle rasterwerken van de Creatie. Als je het wil ontvangen, bevestig dat je het wil ontvangen, dan brengen we het nu binnen.........

Activeer, activeer, activeer, grond, grond, grond..... ....... . ppp...... ppp.....ppp.....'

Reacties

Reacties

Dancing Cloud

Hartelijk dank Esther !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!