Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

Synopsis van de China Tour door Padmasambhava

Gisteren waren we uitgenodigd om de Shaolin tempel te bezoeken. Hier werd de eerste Shaolin trainingscentrum opgezet en tot op de dag van vandaag worden daar nog steeds Shaolin monniken getraind.

Het eerste wat de helft van de groep zag, nadat we het terrein van het tempelcomplex waren opgekomen, waren winkeltjes. Ik had zelf behoefte om mijn aandacht meer te focussen duskocht ik een mala. Een mala is een soort ketting - net als een rozenkrans- van 33 kralen boven een hoofdkraal waarmee je kunt tellen hoe vaak je je mantra opzegt door de kraal door je vingers te laten glippen. Eerlijk gezegd, ging het me niet om het aantal uitgesproken mantra's, maar omaandachtig te zijn. Desondanks betrapteik mezelfeen keer op het tellen van kralen: 1, 2, 3, 4....

Wink

Toen iedereen zo'n beetje klaar was met shoppen, gingen we naar een grasveldje om boven op een klein heuveltje een meditatie te doen. Het was zo klein, dat ik er eigenlijk er weer vanaf rolde. Maar mijn yoga-beoefeningen hebben me voorkomen er achterwaarts vandoorte gaan.

Hari begonde meditatie:

'We zijn bij de oudste tempels van China. Dit zal waarschijnlijk de één na laatste meditatie zijn. Padmasambhava zal ons in de meditatie voorgaan. Te gek hè al deze witte duiven? Witte duiven symboliseren vrede, dus best cool.

We gaan als eerst een channeling doen van Padma die vanaf het begin bij ons is geweest. Als eerste wil ik jullie vragen je ogen te sluiten en alsjeblieft je hart te openen. Goedemorgen, ik ben Padmasambhava. Eén van de dingen waar ik het met jullie over wil hebben is een soort korte omschrijving van jullie reis. De reis begon in Beijing en zette zich voort in een soort cirkel door een groot gedeelte van China. De meeste van jullie begrijpen dat jullie gevraagd zijn om hier te komen of dat jullie hier zijn gebracht om specifieke dingen te doen. Elke stop die je gemaakt hebt, elke plaats waar je bent geweest, waar je activiaties hebt gedaan en ontvangen, en ook je Zelven hebt geactiveerd, zijn 'zegeningen' van het universum. Het is niet alleen een reis voor Planetaire- maar ook voor Universele Dienstverlening geweest. In onze realiteit en ook die van jullie geldt dat velen deze activiteiten willen doen, maar dat er maar een paar kunnen worden gekozen. Het is niet dat de anderen niet willen of niet in staat zijn, of niet de focus of aandacht hebben, maar dat voor elke reis voor dit Planetaire Werk dat je uitvoert, het ook nodig is dat mensen in de groep samen de benodigde informatie in hun persoonlijke DNA bevatten.

Dit betekent dat elk van jullie een puzzelstukje aan informatie in jullie dragen voor deze reis, hoewel je mentaal waarschijnlijk niet begrijpt welk stukje van de puzzel je bij je draagt. Je bent in de groep samen, de puzzel is compleet. Je begrijpt nu waarom je samen bent gebracht. Ook heeft een ieder van jullie informatie naar de Aarde gebracht of gegrond van galactische, intergalactische en multi-universele bronnen. Dit brengt informatie naar de planeet zodat ook anderen contact kunnen maken met deze informatie, hen toestaan om verder te gaan dan de grenzen van hun eigen geest. Het is niet alleen deze informatie gronden of de informatie in het planetaire rasterwerk brengen, ook hebben jullie de energielijnen van de planeet geïmplanteerd in het collectieve bewustzijn, omdat het door jullie heen stroomt en jullie verbonden zijn met het collectieve bewustzijn van de mensheid en Christus Bewustzijn raster. Dit is waar de informatie van het collectieve bewustzijn van de mensheid wordt samengebracht of bijeengehouden, en alles is daarmee verbonden. Dus wat dit betekent is dat energetische informatie of energetische codes nu toegankelijk zijn vanuit het collectieve bewustzijn voor mensen die er open voor staan. Dus je ziet dat je reis 'toegewijd' is aan Planetaire Dienstverlening. Hoewel je geest je misschien iets anders vertelt en je misschien verschillende dingen denkt over deze reis. Wat ik al eerder heb gezegd: wát een reis!

Meerdere van jullie weten dat ik de volgeling van Boeddha was, die de leringen van de Boeddha van India naar delen van Azië bracht, inclusief naar dit deel, nu China genaamd. Jullie zijn op deze reis vaak 'blootgesteld' geweest aan of jullie hebben vaak de energie van de Boeddha ontvangen. Ik wil jullie nu graag vertellen dat toen jullie naar deze heilige plaatsen gingen, het ontvangen van de energie van de Boeddha, niet alleen voor jullie persoonlijk was. Toen jullie deze energieën van compassie ontvingen, stroomde deze energie tijdens de activaties ook door deze plaatsen heen en maakte het ook mogelijk om de rest van de mensheid te assisteren in het enigszins begrijpen wat de werkelijke lessen van compassie zijn. Als jullie deze energieën van compassie ontvangen, wordt er ook een weten in je wakker gemaakt dat jullie niet alleen de harmonie en balans zijn van de Bron, Vader/Moeder God of je Ware Essentie van Goddelijke Liefde, maar ook dat compassie een sterke draad is dat door dit alles heen loopt.

Spoedig zullen jullie weer je eigen weg gaan, je zult niet meer samen als groep reizen. Er kan een deel van je geest zich afvragen 'wat zal ik doen als ik terugkeer naar mijn dagelijks leven? Hoe kan ik deze energieën, activaties en impressies die ik ontvangen heb tijdens de reis behouden?' En verder 'wat moet ik ermee (doen)?' Je hoeft er helemaal niets mee te doen, behalve het toe te laten in je leven. Er is geen techniek om dit te leren. Je zou kunnen zeggen: de techiek is: 'leef!'. Begrijp dat je dit naar alle mensen om je heen uitstraalt, overal waar je heen gaat, in elke plaats waar je bent, alles waar je je bewust van moet worden is de compassie ZIJN. Onthoud, je kunt geen compassie hebben voor anderen tenzij je eerst compassie hebt voor de Zelf. Je hebt het zo vaak als een basisbeginsel van deze channel gehoord dat je niet van anderen kunt houden als je niet eerst van jezelf houdt. Anders is het alleen een illusie, één of andere theorie in de mentale geest. Het is niet één of andere theorie, het is de waarheid van het hart. Onthoud dat compassie ook het toestaan is dat anderen hun eigen pad mogen bewandelen, en niet om hen te stoppen of te veroordelen, denken dat je het beter weet, het is eigenlijk de middenweg nemen. Het is net als lopen over de rand van een scheermes. Je moet je gewaar zijn dat je jezelf geen schade toebrengt en dat je er links of rechts niet van af valt. Dit illustreert wat voor aandacht nodig is om de energie van compassie te behouden voor de gehele dag, elke dag, de rest van je leven. Onthoud het is een manier van leven. Het is een manier van Zijn, Denken en Leven. Uiteindelijk is er geen andere manier. Je kunt je afvragen: hoe zit dat met Goddelijke Liefde? De Goddelijke Liefde is geïntegreerd in compassie, want het is een intrinsiek deel van compassie zonder de verwachtingen en veroordelingen. Ik wil nu graag een les met je delen, eigenlijk is het geen les, maar een delen vanuit mijn hart, wat ik van de Boeddha heb gekregen en wat de realisaties zijn die ik persoonlijk sindsdien heb mogen ontvangen. Als ik zeg dat het een les is, bedoel ik niet dat jullie niet zo vergevorderd zijn als ik, want iedereen is perfect gebalanceerd in jullie harten, en onthoud, alles is daar al. Er is geen kennis die buiten jezelf bestaat, dit is allemaal een intrinsiek deel van je. Alles wat nodig is, zijn je emoties en analytische processen aan de kant te zetten. Je hebt het al eerder gehoord: verlichting is geen geestestoestand en compassie is dat ook niet. Het is geen geestestoestand, maar een manier van Zijn.

Dus van mijn hart breng ik compassie. En als je het wilt, in overeenstemming met je I Am en je Goddelijke Zelven zal ik de compassie via het hart van mijn channel naar jullie harten stralen, als je je hart wenst te openen. En met deze compassie ook het Licht van het Goddelijke, de oneindige Liefde van de Bron zonder begin en zonder eind. Net als jullie Essenties, er is geen begin of einde, je Bent gewoon, Leven. Als je dit nu wilt ontvangen, bevestig dat dan in je geest: Ik ben open om te ontvangen, I Am that I Am. Compassie komt nu binnen, met het Goddelijk Licht en Goddelijke Liefde.

Ik vraag de Boeddha om in het midden te staan met 15 kanten, één kant voor elk van jullie. Als de Ware Boeddha in het midden staat, met 15 gezichten, 15 harten, 15 paar ogen en 15 monden en zo voort. Nu verbindt de Boeddha zich met de Bron van alle dingen. De Boeddha zal ook compassie naar jullie zenden van deze harten. Als je open staat om te ontvangen, bevestig dat je open staat om te ontvangen. De Boeddha activeert de 15 aspecten van zijn derde oog en verbindt zich met jullie derde ogen. Zie, voel, verbeeld of sta toe dat de Boeddha zich verbindt met jullie derde oog en hij alles laat stromen om de kennis van de creatie die zich in je bevindt wakker te maken via het derde oog.

Padma zal nu de channel verlaten. Voordat ik vertrek wil ik je zegeningen van de Ene overbrengen. Zegeningen worden aan iedereen gegeven en niet alleen aan mensen die denken speciaal te zijn. Je hebt de keuze om het op twee verschillende manieren te bekijken: er zijn geen speciale mensen of alle mensen zijn speciaal. Uiteindelijk is er geen verschil. Ik ben gewoon je geest aan het plagen. Moge de zegeningen van de Bron tot je komen....'

Met hartelijke dank aan Tycho die de vertaling wilde redigeren. Vertalen is een hoop werk, laat staan het redigeren er nog bij....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!