Een-spirituele-reis-door-China.reismee.nl

I Am the Flow, deel 2

Nadat we de 108 Pagodes in Qingtongxia hadden bezocht, gingen we (terug) naar het vliegveld om door te vliegen naar Xian. Op het vliegveld van Xian aangekomen, besloot ik om naar het toilet te gaan, vóór ik mijn koffer van de band zou pakken.

Na mijn terugkomst van het toilet, zag ik geen mens meer in de baggagehal. Oeps!

Surprised
De schriksloeg meom mijn hart. Maar meteen herstelde ik mezelf weer. Ik pakte mijn moederziel alleen op de band draaiende koffer en keek of de groep zich misschien vóór debagagehal gegroepeerd had. Nee.
Sealed

Misschien stond de groep buiten bij de bus op mij te wachten? Nee. Op dat moment kwamen er diverse chinese mannen op mij af, maar ik weerde ze af, en liep terug de aankomsthal in. Wat nu?

Undecided

Ik liep wat heen en weer door de hal. Misschienwaren ze verderop gaan staan? Ik besloot om bij de aankomsthal te blijven zodat ik teruggevonden kon worden als ze zouden merken dat ik niet bij de groep was.

Wat me het meest opviel, was dat ik niet in paniek raakte. Mijn hoofd bleef rustig. Ik stelde wel vragen, maar kon ze dan ook logisch beantwoorden. Verder bestonden er ook gekmakende vragen, maar daar reageerde ik logisch en analytisch op. Het was vooral de emotionele 'schrik' (is dat een emotie?) die me stress opleverde.

Na 5 min. wachten - of was het minder? - besloot ik om de héle hal eens door te lopen,.... en voor ik het wist, zag ik Mark, de reisagent. Hij wees me vaag aan waar ik heen moest, maar zeer snel erna, wees hij me beter de weg. De anderen stonden al bezorgd op me te wachten. Echter, niemand liet wat merken!!!

Omdat de schrik er goed in zat en het mijn hart lam heeft gelegd,moest ik goed ademen om de herinnering van de schrikte zuiveren. De tranen die volgden waren vanontlading en de voorbodes van een dikke (glim) lach

Laughing
Pfff, wat een ervaring.... Overigens de zoveelste....
Cool

Reacties

Reacties

Dancing Cloud

Waugh ... wat een ervaring !!!!

Henk

Weer een stukje sterker geworden toch...
Geniet van elk geschreven stukje en leef met je mee.
Lieve groet en veel reisplezier voor jou en de hele groep
Henk

Jacob

Ik geniet van je schrijven.

Wat en ervaring op dat station, na zo`n ervaring kom je er sterker uit.
Love & Light voor jouw en de groep.
Jacob

Bram Keller

Ik zou je willen vragen hoe dat je aan deze reis komt heb je die zelf georganiseerd of bij een reisorganisatie?Ik wil namenlijk ook gaan mediteren in China.Daar ik een zenuwachtig persoon ben.Kan jij me hierbij adviseren want ik wil dit ook heel graag.Ik heb een budget van 2500€.Ik vind je verhaal echt geweldig wat je allemaal meemaakt.Ik zie jou antwoord graag te gemoed .Je kunt me ook mailen op cojboy@hotmail.com.Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet Bram Keller

Bram Keller

Ik zou je willen vragen hoe dat je aan deze reis komt heb je die zelf georganiseerd of bij een reisorganisatie?Ik wil namenlijk ook gaan mediteren in China.Daar ik een zenuwachtig persoon ben.Kan jij me hierbij adviseren want ik wil dit ook heel graag.Ik heb een budget van 2500€.Ik vind je verhaal echt geweldig wat je allemaal meemaakt.Ik zie jou antwoord graag te gemoed .Je kunt me ook mailen op cojboy@hotmail.com.Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet Bram Keller

Bram Keller

Kunt je mij een Email sturen voor een reactie of te reageren op de 2e reactie?Want ik was het vergeten te aan te vinken bij de 1e reactie. Dank u.
cojboy@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!